Wednesday, September 16, 2015

蟲草花蒸雞

我都算鄉下架啦,

上年先開始煮蟲草花嚟食,

點知姑仔仲鄉下過我,

咁又整比姑仔食下!


19 comments:

  1. 下次加埋木耳同紅棗一齊蒸重正呀。

    ReplyDelete
  2. 其實蟲草花仍然算是新物種,近年才興起.

    ReplyDelete
  3. 哈哈,我都係上年先開始食蟲草花呀!

    ReplyDelete
  4. 我媽咪在美國都係好鄉下,唔知道係什麼添,哈哈哈!

    ReplyDelete
  5. 睇嚟美國都好似幾落後喎,又無豬頸肉,又無蟲草花,哈哈!

    我同表姨媽通訊都係靠寫信或 IDD,佢都好似唔用 Facebook 同 e-mail,大概早八至十年前,好友到 Boston 讀碩士時,佢話嗰邊都唔係人人都用手機,唔似得香港人人都梗有一部,有啲甚至仲用緊 call 機,聽見都呆咗!!

    ReplyDelete
  6. 其實我都唔識, 所以你唔鄉下你好update 咖啦!


    珮夫人

    ReplyDelete
  7. 我家無人鍾意食蟲草花,放幾年都食唔去。

    ReplyDelete
  8. 哈~ 睇會鄉下尼,香港都係新產品

    ReplyDelete