Monday, July 20, 2015

咸牛肉


忽然好想食咸牛肉,

去開超市就去買舊咸牛肉返嚟自己烚!


材料:
咸牛肉一舊
橙2隻
丁香 CLOVES 一執
黑椒粒一執
香葉2片
洋蔥一隻
紅蘿蔔
薯仔
粟米
brown sugar 2 湯匙
1/4 杯醋



做法:
咸牛肉洗淨,放入一大煲中,
將橙一開二,將橙榨汁,
將橙及汁,洋蔥,香葉,丁香,黑椒粒,糖,醋加入煲中
加入過面水, 大火煮滾,改用細火煮 1 小時後,將橙取出,
再續煮一小時後,加入所有蔬菜,再煮半小時即成,
將牛肉取出待涼,切件上碟
食時伴以芥醬汁





19 comments:

  1. 原來係咁做,我通常係用嚟㷛湯,之後撈起攤凍切片……
    咁你煲完後的湯汁仲有冇得再用㗎?

    ReplyDelete
  2. 呢舊牛肉好特別,唔知香港有冇得賣呢???

    ReplyDelete
  3. 我地呢度嘅 corned beef, 只見過罐頭個隻 T-T

    ReplyDelete
  4. 好食呀, 鹹牛肉在英國是上菜呀, 過是過節先有得賣。

    ReplyDelete
  5. 忘記咗你度啲咸牛肉係咁.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你度啲咸牛肉係點架?

      Delete
    2. 罐頭囉.仲要唔係度度有得賣(奧地利人唔食嘅)。

      Delete
  6. 在美國時,St Patrick's Day 一定食㗎,現在只有叫我啲妹妹帶來給我。

    ReplyDelete
  7. 原來可以咁煮!
    我一直都係白烚切片上檯 (不過係點Wasabi)

    珮夫人

    ReplyDelete