Tuesday, April 7, 2015

又有好野食


住得近真係好,

繼上次有靚靚點心食,

今次新抱仔又拎咗盒伯友炆嘅愛心牛腩過嚟,

我又可以偷懶,

唔使煮都有得食!


18 comments:

  1. 又有好野食...我起身啦...太陽未下山呢...嘻嘻
    好友•´*☁`早晨&午安☀・゚☼
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥
    ┃┗┛ appy❥又一天開始•❣
    ┃┏┓┃.•*¨`*•`*•❀*¨*ƸӜƷ¸.•*✿¨*ʚïɞ
    ┗┛┗┛♡唔少得❤開心萬事得呢ღ
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬♣╬═

    ReplyDelete
  2. 睇怕兩位少爺好事近啦

    ReplyDelete
  3. 你使唔使禮尚往來呀?

    ReplyDelete
  4. 細細聲話我知好唔好食過你自己煮嗰啲。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想知..
      不過其實答案大家都估到...

      Delete
    2. 加咗水去煮熱都覺得咸!

      Delete
    3. 哈哈,我第一個問題都係這個^^

      Delete
  5. 尼個新抱仔唔錯喎,很有你心

    ReplyDelete