Saturday, March 7, 2015

香茅雞翼


今年啲香茅都生得好茂盛,

咁我又要多啲利用啲香茅嚟煮餸嘞!

材料:
雞翼 1kg 斬開
蒜頭2粒剁蓉
薑二片剁蓉
香茅一支, 只要白色部份, 剁蓉
红椒一隻切粒

醃料:
魚露2湯匙
生抽1湯匙
糖1茶匙
油2湯匙


做法:
雞翼用醃料醃起碼2小時以上
燒红鑊, 不用下油, 将雞翼煎至兩面金黃
將料頭加入爆香
加入 1/4 杯水, 上蓋, 煮至水份收乾及雞翼熟即成


16 comments:

  1. 香茅我種咗2次都瓜哂,夏天再試!

    ReplyDelete
  2. 喺街買返嚟嗰啲香茅仲可唔可以種得到呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kestrel, 你講出我想問的事情

      Delete
    2. 得架, 你揀啲最新鮮嘅買,
      我嗰啲都係人地比我嘅, 無根架, 我插落泥又得咗喎!

      Delete
    3. P 姐,係咪就咁插落泥就得?

      cici,心有靈犀喎!

      Delete
  3. 我呢邊香茅很貴,用乾的可以嗎?
    而你做得十分色香味,用來送酒就最好不過!

    ReplyDelete
  4. 我家的wilson肥仔最愛這味餸

    ReplyDelete
  5. 自種香茅整,一定更好味

    ReplyDelete