Sunday, March 29, 2015

檸檬雞翼


终於都有番啲檸檬,

雖然仲係青青地未轉哂黃色,

都摘咗隻嚟整檸檬雞翼,

個 tagine 解封就要用盡佢嚟做無水煮食!



材料:
雞翼9隻斬件
檸檬1隻切片
片糖1塊切碎
蒜頭2粒
薑1片

醃雞翼料:
鹽半茶匙
生抽2湯匙
老抽1茶匙
紹酒1湯匙


做法:
雞翼用醃料醃約2小時
燒熱 tagine , 噴油, 爆香薑蒜
将雞翼加入煎至微黃
将檸檬片, 片糖加入,
上蓋, 慢火煮 10 分鐘,
開蓋, 用大火略為收乾水份即成





同場加影 : 檸檬樹上大大條蟲


21 comments:

  1. 呢個菜我整咗幾次都覺失敗, 下次用你個配方試吓先
    條蟲蟲好肥美喎~

    ReplyDelete
  2. tagine解封後又再次得到重用喎

    ReplyDelete
  3. 這個餸要返英國先整。 香港的檸檬太貴喇。

    ReplyDelete
  4. 檸檬煮雞翼好呀,感覺唔使咁油膩。

    條蟲靚到可以要嚟養呀!

    ReplyDelete
  5. 放大大條蟲o係度唔開胃喎, 係咪唔想人食你d 雞翼呢?

    ReplyDelete
  6. 我個tagine用過一次咋,我又跟!

    ReplyDelete
  7. T&P.....好耐無嚟探你啦.....點知一嚟就有蟲蟲特工隊添.....我最驚就係蟲蟲.....這個餸好吸引....搞到我流晒口水添

    ReplyDelete
  8. Pinky, 多謝分享食譜, 今晚試整了, 超好味呀~~
    我對整呢個菜回復信心了~~ ^^

    ReplyDelete