Saturday, March 21, 2015

滷水雞髀


摷下冷宮,

見到樽陳年滷水汁,

係時候將佢解凍啦!



13 comments:

  1. 我煲陳年鹵水早前被老公擺烏龍搗了!喊了出來!

    ReplyDelete
  2. 個色好靚...
    師傳你的鹵水汁已多久了...
    我現有一支, 只有3個月, 每次煮完, 隔好再放冰櫃, 請問多久要再加鹵水包來煮...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔記得有多少年了!
      我每次攞出嚟用都會加2粒八角, 老抽, 生抽, 绍酒和冰糖

      Delete
    2. THANKS 師傅,

      等我下次都加這些...

      Delete
  3. 卥水最緊要色水,睇見D 相真係好想食呀!

    ReplyDelete
  4. 鹵水雞髀,快靚正,我鐘意呀!

    ReplyDelete
  5. 剛巧昨日我也整了滷水雞翼同鴨翼,而我的滷水相信最少亦有七、八年…可能還再耐些!

    ReplyDelete