Tuesday, March 17, 2015

越式椰汁青口


一係唔煮, 

一煮就煮多啲去祭下大老爺嘅五臓廟,

煮到啱啱熟,

又滑又 creamy,

好正!


材料:
青口2kg
蒜頭2粒剁蓉
薑2片剁溶
香茅2支, 只要白色部份, 切碎
椰汁 1 杯
水1/4 杯
魚露2湯匙
糖1湯匙
鹽 1/4 茶匙



做法:
青口去鬚, 洗浄, 瀝乾水份
燒熱白鑊, 加入青口, 上蓋, 大火 焗3分鐘,
開蓋, 看青口開始開口未, 如未開口, 焗煮多一會兒,
将已開口嘅青口續隻取出,
到最後唔開口嘅青口唔好要

另起鑊, 下油, 爆香香茅, 加入薑, 蒜蓉爆香
加入椰汁, 水, 調味料, 煮至滾, 試味
将青口回镬兜勻, 煮多一分鐘即可上碟




19 comments:

  1. 你哋啲青口貴嗎?
    我也常常整,多是用白酒的。
    而你這款我未試過,下次要學學你的做法!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔算貴, 大約5蚊/kg
      平時我都係用白酒煮, 今次試新口味!

      Delete
  2. 嗯,等我下次試吓先.....好似如心話多數用白酒或清酒煮咋.....香港通常百幾蚊包

    ReplyDelete
  3. 用椰汁好過用 cream 呀!

    ReplyDelete
  4. 香港既青口好un,大少唔鍾意

    ReplyDelete
  5. 我未試過這樣煮喎!不過我要試試種香茅先!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete