Thursday, March 12, 2015

雜菜炆雞


大老爺執酒櫃,

執咗樽開咗嘅白酒出嚟,

唔知邊個開亦唔知開咗幾耐,

試過無变味,

大老爺叫我拎去煮餸!


材料:
雞髀肉 1kg 切塊
红蘿蔔2隻切粒
西芹3條切粒
大洋蔥1隻切粒
薯仔3隻切大粒
蒜頭2 粒剁蓉
薑二片剁蓉
番茄粒一罐
白酒1杯
孜然粉 1.5 茶匙
红椒粉 paprika 1茶匙
rosemary 3條


做法:
雞肉用鹽, 黑椒粉, 油略醃
燒红鑄鐵煲, 下油, 爆香洋葱, 西芹, 红蘿蔔, 薑, 蒜

将雞肉, 香料加入兜炒片刻

加入薯仔兜勻

将白酒, 番茄, 適量水加入, 鹽 1茶匙

加入香草, 上蓋, 煮半小時即成



21 comments:

  1. 呢個雞鍋,真係快靚正呀!

    ReplyDelete
  2. 流口水添, 可惜呢邊酒貴, 好少會用嚟煮嘢.

    ReplyDelete
  3. 王子反而次次飲到冇剩!

    ReplyDelete
  4. 我都有剩酒, 等我都學你整...

    ReplyDelete
  5. 我家唔多飲白酒,下次有都學你

    ReplyDelete
  6. 用呢個方法來炆羊肉,而你又落咁多香料…我諗仲正呀!

    ReplyDelete