Friday, January 30, 2015

理解能力

如果主辦單位同你講,

每星期五嘅活動逢第五個星期就停一次,

你地會點去理解?

我嘅理解係參加咗四個星期,

第5個星期就停一次,

如此類推,

等我仲驚死唔記得,

喺個月曆度 mark 低 12345, 12345,

點知...

原來係如果嗰個月份有五個星期,

第五個星期就停一次,

唉!

講廣東話都聽唔明,

讀得書少,

連理解能力都低過人!

7 comments:

  1. haha, maybe next time ask the organiser to speak english to you :)

    ReplyDelete
  2. 講者如果話每個月只有四次,咪大家都清楚囉!

    ReplyDelete
  3. 坦白講,如果係跟主辦單位嘅講法,P 姐妳絕對無理解錯,但係我就 get 到係如果嗰個月係有五個禮拜五的話,咁第五週就會停一次,因為我哋教琴呢行好多琴行、中心都係咁做,方便收學費,每月固定同一學費。所以其實問題在於對方講得唔清楚,誤導咗妳。

    ReplyDelete
  4. 呢個我知喎,香港呢樣好普遍,因為佢地收費係每月四次嘛

    ReplyDelete
  5. 你理解能力正常喎,係對方表達能力唔正常

    ReplyDelete