Thursday, January 15, 2015

印度咖喱雞配印度薄餅


喺 Costco 買咗包 roti,

梗係要煮餐咖喱嚟配佢,

以為好容易啦,

煎幾塊薄餅有幾難,

睇包装指示都好快啫,

每面煎分半鐘,

再用手拍鬆佢,

拔!

煎 12 塊薄餅,

每塊當5分鐘計,

咁就企喺廚房一個鍾,

重有!

啲薄餅一煎完就要用手拍鬆佢,

熱辣辣對玉手就遭殃啦!

剩低嗰半包 roti 我有排先會再掂嘞!





19 comments:

  1. 我今日都係食咖哩,不過係食日式咖哩呀!

    ReplyDelete
  2. 煎完熱辣辣再用手拍鬆去...

    ReplyDelete
  3. 我試過!我明白呀!仲要係煎多幾塊之後,之前啲開始凍喎

    ReplyDelete
  4. 條數咁計落又真係搵自己笨喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 煎三幾塊就無所謂, 多就唔好啦!

      Delete
  5. 我最幸福,這裡到處都有,唔需要自己整,哈哈哈,唔好打我!

    ReplyDelete
  6. timberland femme pas cher leaving the timberland femme pas cher hall and down the cheap, the air is only a Angela crying and a man gentle coax. Sister, do not cry, I picked up the bottle, when a child has chaussure timberland pas cher a little girl timberland femme pas cher crying, her mother said to look good cry. Oh, sister, do not cry, timberland femme pas cher although I do not know what my mother timberland homme pas cher coax a feeling, but I know you cry really look good.

    ReplyDelete
  7. 哩個配搭一流呀~不過要煎咁多塊真係企到腳軟呢……

    ReplyDelete