Thursday, October 2, 2014

德國之旅2014之 Nuremberg

1/10/2014

呢日食完早餐就向 Nuremberg 進發,

呢日天色麻麻,

大霧又塞車,

泊好車就行去市中心







St. Lorenz Church 


St. Sebaldus Church


Frauenkirche 

我地要趕12pm前嚟到,




因為每到12pm 正,教堂個鐘會響和啲公仔會郁動



跟著我地就去 Nuremberg Castle








首先我地去售票處買 Bavarian partner ticket, 40歐,

可以兩個人在十四天內參觀 Barvarian 區內嘅域堡,

買好飛就去行博物館







Sinwell Tower



上到塔頂俯視整個城市





行返去市集中心掃街邊檔,

大老爺要牛肉腸,我要豬肉腸,我覺得豬肉腸好食啲!


上年去東歐時見到呢種麵包但係無食到,

反而在德國我和同學仔都買嚟試,


6 comments: