Tuesday, August 26, 2014

東菇燕麥麩蒸肉餅


好滑, 好滑,

從來未食過咁滑嘅蒸肉餅,

唔通加咗燕麥麩有咁嘅效果?

大老爺話係肉嘅問題,

以前我都係買 pork shoulder 叫肉佬幫我絞埋架啦,

蒸出嚟嘅肉餅都係實告喎!

下次再蒸唔知有冇咁滑呢?


材料:
肉碎 500g
oat bran 燕麥麩 1/4 杯
鹽半茶匙
生抽 1 湯匙
水 4 湯匙
東菇三隻浸軟切幼粒


做法: 
東菇用 1/4 茶匙糖, 1 茶匙生抽, 油略醃
肉碎加入其餘材料拌勻,
平均薄薄一層放入一隻深碟中,
大火蒸 15 分鐘即成



18 comments:

  1. 好吸引呀,我老公成日都話我蒸肉餅好實唔夠滑,等我下次試下先 ^^

    ReplyDelete
  2. 加咗係唔實架,次次都得!

    ReplyDelete
  3. 我次次蒸肉餅都加燕麥架!

    ReplyDelete
  4. 好耐無食過蒸肉餅,肉佬咁好幫你絞埋肉。

    ReplyDelete
  5. 我下次蒸肉餅都試下加燕麥先

    ReplyDelete
  6. 加燕麥麩,下次試吓先!

    ReplyDelete
  7. 落燕麥同燕麥麩有咩唔同?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oat bran contains soluble fiber, which reduces the low-density lipoprotein (LDL), otherwise known as the "bad" cholesterol. The soluble fiber reduces the absorption of cholesterol into the bloodstream. When compared to oatmeal, on average oat bran has 50% more fiber and soluble fiber, making it much more efficient.

      Delete
  8. 我煮親 minced meat 都加oat, even 煲粥,有營又高纖!

    ReplyDelete