Friday, August 15, 2014

粟米肉片長通粉


真大懵,

噚日炒飯開錯罐忌廉粟米,

咁今日我就用佢嚟煮餸!


材料:
梅頭肉 300g 切片
忌廉粟米一罐
粟米粒半杯
長通粉一包
蛋一隻


做法:
長通粉依包裝說明煮熟, 取出待用
梅頭肉切片, 用鹽, 生抽, 油醃半小時
起鑊, 下油, 炒熟肉片, 取出待用
另起鑊将忌廉粟米加水1罐, 粟米粒, 煮滚, 埋獻,
加入蛋液拌勻, 鹽調味
将肉片回鑊, 兜勻, 取出放在長通粉上即成



18 comments:

  1. 我都試過發白日夢開錯罐頭

    ReplyDelete
  2. 我去超市買罐頭粟米時都左睇右睇,好驚買錯粟米蓉!

    ReplyDelete
  3. 哈, 我都試過...大少仲試過想買豆腐買錯豆腐花.

    ReplyDelete
  4. 粟米肉片配飯啱我多D,一定食一大碟呀。

    ReplyDelete