Thursday, August 14, 2014

蝦醬炒飯


一炒蝦酱真係成條街都聞到,

香噴噴呀!



材料:
米五杯加鹽1.5 茶匙煮成飯
火腿 250g 切粒
红蘿蔔1隻切粒
西芹2條切粒
粟米粒一罐
蔥3條切粒
蛋兩隻


調味料:
蝦酱1湯匙
孜然粉2茶匙
芫荽子粉1茶匙


做法:
起镬, 下油, 炒熟红蘿蔔, 西芹粒, 加入粟米粒, 火腿粒, 兜炒片刻, 取出待用
另起鑊, 下油3湯匙, 爆香調味料,
將白飯加入炒至散開,
加入蛋炒勻
将其餘材料加入兜勻即成

17 comments:

  1. 我好鍾意食蝦醬XX, 但唔敢响屋企整.

    ReplyDelete
  2. 爆蝦醬時會唔會俾啲鬼投訴㗎?有啲香港人都好怕蝦醬味道,但我自己就好鍾意喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又無喎,我又唔係時時爆蝦醬

      Delete
  3. 王子唔like蝦酱,呢個我獨食!

    ReplyDelete
  4. d蝦醬味飄到過黎喇。

    ReplyDelete
  5. 嘩,呢個飯我會食唔停口架!

    ReplyDelete