Thursday, July 3, 2014

叉燒醬焗雞髀


記得隔離屋阿婆話用叉燒酱嚟焗鴨都好好味,

無買到鴨,

不過有幾隻大雞髀,

咁我又試下啦,

果然好正,

食到唔停得口!

材料:
大雞髀3隻


醃料:
叉燒酱3湯匙
海鲜醬1湯匙
茄汁 2 湯匙
生抽1湯匙
紹酒1湯匙
豆辦醬半湯匙


做法:
大雞髀用醃料醃起碼2小時以上
入預熱 180C 焗爐每面焗 15 分鐘即成



20 comments:

  1. 落埋茄汁豆辦醬,咁我未試過喎!要試試先。

    ReplyDelete
  2. 我用叉燒醬焗雞翼呀!

    ReplyDelete
  3. 雞切件好靚,乾淨利洛,你把刀好利?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 唱歌-ing:燒雞髀,我鍾 ~ ~ 意食 ……

    ReplyDelete
  6. 我明明留咗言,google又食咗啦!

    ReplyDelete
  7. 多謝分享,睇圖都留口水了。

    ReplyDelete