Monday, June 9, 2014

午餐@ Proud Peacock


臨出去 power walk 之前我已經同奶奶講咗晏啲要同佢去做磁力共震,

叫咗佢唔好出街架啦,

等我返到屋企,

見大老爺不停打電話,

原來老頑童靜雞雞無出聲就走咗去,

個電話又唔知做乜鬼野,

一接通就 cut 咗缐!

大老爺揸車出去揾奶奶,

最终喺商場揾到佢!

我叫大老爺直接同奶奶去醫院,

但係大老爺已經打電話去改咗期啦,

大老爺返嚟接埋我出去食晏!

第一次食越南餐有甜品和飯後果奉送






28 comments:

  1. power walk?乜東東???老三

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.fitbie.com/30-minute-power-walks-blast-fat

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Every day, there is some surprise for you. Not easy ... Giving you support support!!

    ReplyDelete
  4. 奶奶無事嗎??
    呢間食店D柸好得意, 見到都開心... 味道好似唔錯喎!! ^_^

    ReplyDelete
  5. 老人成細蚊,真係要睇緊D。

    ReplyDelete
  6. 要要幫佢個電話安裝GPS.容易d揾

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢用古老電話無GPS架,曽經同佢換過新電話,教極佢都唔識用,佢發脾氣要用番個舊電話

      Delete
  7. 唔容易照顧,真係要俾啲耐性,加油!

    ReplyDelete
  8. 真係好大壓力,你地兩位郡要盡量搵機會減壓。

    ReplyDelete
  9. 佢行得走得又真係冇辦法喎.

    ReplyDelete
  10. 你奶奶係專登走咗去定點?! 下次可能要氹下佢先~

    ReplyDelete
  11. 好了解你當時嘅心情!

    ReplyDelete
  12. 佢除咗個腦有問題,身體好好架

    ReplyDelete
  13. 加油~~照顧老人家真係唔容易呢!

    ReplyDelete
  14. 近排呢幾篇 blog 完全體現到 "相見好同住難"!

    ReplyDelete
  15. 老人家係咁架, 要睇實啲呀! 我以前老爺成日自己出街, 佢身體又好壯, 只係好多嘢都唔記得, 出完街就唔識返屋企, 試過半夜喺高速公路度行(因為佢記憶只保留幾十年前既路線, 細路唔同晒, 但highway都無變)俾警察拉咗去差館, 我哋要半夜去領佢返嚟呀. 又試過又係行highway, 跟住喺草叢度跌親, 俾人送咗入醫院, 但佢唔見咗身份證, 醫院唔知點揾佢親人, 結果失踪咗兩三日, 以為凶多吉少, 最尾唔記得點醫院揾到我哋.

    ReplyDelete