Wednesday, June 4, 2014

炒粒粒

好耐無食炒粒粒,

上次去買餸買定一包五香豆干,

加埋雪櫃其他材料,

咁又炒出一大碟嘞!


材料:
五香豆干一包切粒
四季豆切粒
红甜椒切粒
粟米粒
蒜頭1粒剁蓉
葱花


調味料:
蠔油1湯匙
糖半茶匙
豆辦醤半湯匙
水2湯匙


做法:
燒熱鑊, 下油, 将四季豆兜炒片刻,
加入蒜蓉爆香
加入红甜椒粒, 粟米粒, 兜炒至熟,
贊酒, 下調味料兜炒片刻
豆干落鑊兜炒至熱, 
加入葱花兜勻即可上碟

12 comments:

  1. 我都鍾意食炒粒粒,未試過五香豆干,下次買黎試下。

    ReplyDelete
  2. 我間中都鍾意煮個炒粒粒嚟食,送粥或者飯都啱!

    ReplyDelete
  3. 惹味素菜(唔計蠔油)!

    ReplyDelete
  4. 我都好鐘意炒粒粒, 但有時切到手軟

    ReplyDelete
  5. 最鐘意就係啲五香豆干,用嚟炒粒粒好好味。

    ReplyDelete
  6. 炒粒粒最好,每樣少少炒埋一大碟,又送得飯!

    ReplyDelete
  7. 我買咗鬼佬豆腐想咁炒

    ReplyDelete
  8. 我都鍾意食,不過唔鍾意切咁多材料。

    ReplyDelete
  9. 正,等我又炒俾大魔怪食先得!

    ReplyDelete
  10. 炒粒粒樣樣有D, 個個都鍾意.

    ReplyDelete