Sunday, June 29, 2014

肉醬螺絲粉


逢周末都係想偷下懶,

最好就係唔使煮,

但係邊有咁理想得架!

兩餸一湯就唔煮嘞,

煮雜糧奶奶仲高興!




17 comments:

  1. 有時候老人家不愛米食更愛麵食,像小孩子,螺絲粉都好飽肚 (=^_^=)

    ReplyDelete
  2. 以前我家的老人家喜歡食飯架

    ReplyDelete
  3. 我久唔久都偷懶,通常煮米粉

    ReplyDelete
  4. 我星期一至五都偷懶!星期六、日如果在家吃飯就煮得好一點!好在師父星期一至五都有好菜式可偷師!

    ReplyDelete
  5. 食粉麵可能奶奶會好胃口點~

    ReplyDelete
  6. 佢高興就煮多D比佢食,我都係咁對老DAD。

    ReplyDelete
  7. 我都寧願食佢唔正飯!

    ReplyDelete
  8. 奶奶鐘意食雜糧咁得意, 我奶奶日日要食烚菜加蒸魚.

    ReplyDelete