Wednesday, June 11, 2014

薑葱油扒雞


喺 Tasman 買咗 1 pack 2隻9號雞,

A$3.5 / 隻,

抵食啦,

返到屋企即刻用鹽, 绍酒醃咗其中一隻。




隻雞醃咗幾個鐘,

連埋醃料一齊蒸 40分鐘,

将雞取出待涼,

斬件上碟,

剩下嘅蒸雞汁試味從而诀定落幾多蠔油,

将雞汁煮滚, 埋獻, 淋在雞面

另起鑊, 下油, 爆香薑葱絲再放在雞面即成




26 comments:

  1. 快、靚、正!這個禮拜尾照抄先!不過我驚斬雞呀!

    ReplyDelete
  2. 真系好平,好抵食呀!! 一睇就知,正得好好味呀!!

    ReplyDelete
  3. 又真的很扺食呢 !! 正呀 我愛薑蔥絲

    ReplyDelete
  4. 咁抵,仲入唔入貨呀?

    ReplyDelete
  5. samwei食雞胸,我食雞髀呀!

    ReplyDelete
  6. 我睇電視介紹, 澳洲天氣又好, D食材又大又新鮮, 相信係一個生活嘅好地方!!
    睇你煮野, 真係樣樣都快靚正, 而且簡單... 呢個我都想試整呀!! 吸引!!

    ReplyDelete