Sunday, June 1, 2014

端午節


祝各位端午節快樂!

食咗粽未呀?


20 comments:

  1. 未食呀!!!! 好想食!!!
    易太自己包??
    祝端午節快樂!! ^_^

    ReplyDelete
  2. 乜端午喇? 我仲未包粽添.
    端午節快樂!

    ReplyDelete
  3. 端午節快樂!我今年冇稯食。

    ReplyDelete
  4. 端午節快樂! 你呢兩隻糉包得好工整喎!

    ReplyDelete
  5. 端午節都要慶祝咩?我呢排日日食糉做午餐呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實揾個借口一家人食餐飯咋!

      Delete
  6. 我無包粽,仍然係食媽咪包的hehehe

    ReplyDelete
  7. 端午節快樂!! 啱啱整緊當早餐食

    ReplyDelete
  8. 端午節快樂! 我之前食咗糉啦, 雪櫃仲有一隻.

    ReplyDelete
  9. 食左了,端午節快樂!

    ReplyDelete