Tuesday, May 6, 2014

蒜蓉香草雞


邊樣平就買邊樣,

呢隻新鮮雞六蚊有找,

所以呢輪我都會買嚟食!




材料:
雞一隻 1.4kg

醃料:
新鲜 rosemary 碎 1 湯匙
新鲜 thyme 半湯匙
蒜頭 3 粒剁蓉
生抽1湯匙
老抽半湯匙
鹽半茶匙
糖半茶匙
黑椒粉
绍酒2湯匙


做法:
将雞從背部剪開, 用醃料醃四小時以上,
入預熱 200C 焗爐焗 40 分鐘即成


19 comments:

  1. 雞又真係食極都唔厭架。

    ReplyDelete
  2. 我都好耐冇焗雞嚟食囉,搵日整先得。

    ReplyDelete
  3. 咁香口嘅燒雞大老爺真係有口福!

    ReplyDelete
  4. 新鮮雞咁平,我還會買多幾隻入冰櫃添呀!

    ReplyDelete
  5. 我好少焗雞. 多數都係一雞幾味.

    ReplyDelete
  6. 同意同意,我成日都係見邊樣平就煮邊樣XD

    ReplyDelete