Tuesday, May 13, 2014

餐肉炒飯



嚟咗澳洲廿幾年,

一路我都無安裝中文電視,

上網可以免費睇就無謂破費啦,

奶奶家裝開 TVBJ,

而家搬咗過嚟,

梗係要裝番個電視比佢睇,

打電話問過,

搬遷費 A$198,

如果續簽兩年合约免搬遷費,

新合约係照舊價,

咁續簽合約又無防喎!

師傅話今朝 9-12 時會嚟安装隻鑊,

咁即係成朝唔出得街,

咁摷啲罐頭出嚟

慢慢切粒粒,

炒飯食!








11 comments:

  1. 呢個炒飯好適合小朋友吃呢!我家大豆一定讚好!

    ReplyDelete
  2. 咁依家可以坐定定睇電視啦喂!

    ReplyDelete
  3. 我屋企個個都like午餐肉*^O^*

    ReplyDelete
  4. SPAM真係最好味既午餐肉..不過都唔平!

    ReplyDelete
  5. 見到你食spam,令我有點懐念午餐肉包

    ReplyDelete
  6. 加D菠蘿一齊炒都唔錯!

    ReplyDelete
  7. 裝個電視一齊睇都好吖.

    ReplyDelete
  8. 我地呢邊TVB已經唔使用鑊了,用broadband

    ReplyDelete
  9. 裝TVB俾你奶奶睇好吖,等佢有啲消遣,你可以煩少啲。

    ReplyDelete