Tuesday, May 27, 2014

葱爆羊肉


平時我係買羊髀起肉炒,

今次買咗 lamb backstrap,

係就係貴咗啲,

不過慳功夫囉!



材料:
lamb backstrap 一條
洋葱一隻切絲
葱二條切段
薑2片
蒜頭2粒

調味料:
生抽一湯匙
老抽少許
糖半茶匙
麻油少許


做法:
羊肉用孜然粉, 生抽, 黑椒粉, 油略醃
燒紅镬, 下油, 将羊肉炒至七成熟, 取出待用
另起鑊, 下油, 爆香洋葱, 薑片, 蒜頭,
將羊肉回鑊, 加入葱段兜勻,  贊酒
将調味料加入兜勻即可上碟





22 comments:

  1. 如果加埋大京蔥來炒,再加一個大曼頭(要烤那種)
    嘩!簡直就係perfect ! ((北姑上身)).....老三

    ReplyDelete
  2. 係屋企,我好少炒羊肉,剩係食羊腩煲咋!

    ReplyDelete
  3. 兩者比較,邊隻肉好味啲呀?

    ReplyDelete
  4. 仲以為妳係用京蔥呢!

    ReplyDelete
  5. 平時好少煮羊肉,只會出街食!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. lamb backstrap 無肥, 但係又腍又滑, 貴啲都值得

      Delete
  7. 好少自己煮羊食. 我估用牛代替都可以,right?

    ReplyDelete
  8. 香港買羊肉選擇少呢!

    ReplyDelete
  9. 我呢邊超市好少有新鮮羊肉賣架, 只有急凍羊扒之類, 所以好耐無炒過羊肉啦.

    ReplyDelete
  10. 雖然我唔食羊, 但你呢碟D肉睇上去好嫩滑~

    ReplyDelete