Monday, May 19, 2014

Banana Pancakes


屋企已經有好多香蕉,

奶奶同隔離屋阿婆去商場行又買咗香蕉,

睇住堆香蕉真係要諗辦法消滅咗佢先得!




材料:
香蕉3隻壓成蓉
自發粉 1.5 杯
baking soda 半茶匙
玉桂粉 半茶匙
糖 1/4 杯
蛋 2 隻
buttermilk 1.5 杯
牛油溶液 40ml

做法:
將所有材料拌勻
燒紅鑊, 轉中慢火, 将半杯粉漿落鑊煎至粉漿起泡泡, 反轉, 再煎一分鐘即成


17 comments:

  1. 我好鈡意食澳洲嘅香蕉,好有咬口,同普通D地x蕉喺唔同桇!

    ReplyDelete
  2. 香蕉真係好食,做甜品好夾。

    ReplyDelete
  3. 做早餐或下午茶,好啱呀!

    ReplyDelete
  4. 我平日用 pancake 粉架, 唔識自己開粉... 如果跟你呢個食譜, 唔洗另外買 pancake 粉, 好好多呀!!! ^_^
    我想問... 你嘅"一柸" 即係幾大隻量柸? 量柸有大有小, 我地呢邊用開嘅量柸好細隻(日本咩都細D...), 我見外國地方D量柸好大隻, 所以擔心份量... 請指教!! ^_^

    ReplyDelete
  5. yummy yummy, how about banana smoothie to get rid of more???

    ReplyDelete
  6. 我聞到好香香蕉味喎,yummy

    ReplyDelete
  7. P 姐妳嘅 pancake 食譜都有好多款唔同配方喎!

    ReplyDelete