Monday, April 28, 2014

虛驚一場


昨晨 7 時許,

奶奶打電話過嚟求救,

話個警報器係咁響,

佢好驚,

叫大老爺即刻過去,

大老爺去到成屋已經充滿濃煙,

好在未著火咋!

奶奶嘅腦退化症愈來愈嚴重,

基本上佢係唔適合獨居,

但係佢又非常固執,

死都唔肯同我地住,

經過呢次烘多士烘出禍,

(其實唔係第一次架, 上一次係煮煮下野又唔記得咗囉 )

點都要佢搬過嚟我地度住!





35 comments:

  1. oh dear, that really scared all of you, your 99 should stay in your house to prevent anything happen again.(mummy of two)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢今朝連早餐都無食就返咗屋企而家又唔肯嚟啦

      Delete
  2. 師傅,你好難得呀!
    不過如果係我,我都希望獨立生活
    始終相見好同住就.......
    老三

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢而家乜都唔記得但係又幻想啲無可能發生嘅事件,搞到喺人都怕咗佢

      Delete
  3. 好彩有警報器,真係好危險。

    ReplyDelete
  4. 好彩冇事咋!
    個多士爐係咪壞壞地,點解唔會自動彈番塊烘好嘅多士出嚟?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰個係多士焗爐仔,都唔知係壞定係校差 timer,佢又唔記得烘梗麵包,走咗出花園,塊麵包焗到著火,

      Delete
  5. 看來就算你家後園建granny flat都不行了!嫲嫲要貼身侍衛。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢今朝連早餐都無食就返咗屋企而家又唔肯嚟啦

      Delete
    2. 睇嚟要找人和嫲嫲傾吓心事至得!如果她繼續這樣彷彿地生活,只會令老人症狀快速惡化!

      Delete
    3. 無用架,你同佢講完佢又唔記得,但係佢幻想出嚟嘅事情佢又入哂腦,每日重複又重複提出嚟,總之佢就係受害者,全世界嘅人都對佢唔住!

      Delete
    4. 師父,老人院都係一個好方法。你可以聯絡華人社區服務社(我知博士山有一個辦公室)取一些老人院既資料、此外我有同事既㚫㚫住既老人院都有懂得廣東話既員工。溝通上完全冇問題。如果想要多些資料,我們私下再說。

      Delete
    5. 其實奶奶通過腦退化評估,已經批準有資格入住安老院,手頭上亦有全部安佬院資料,唔係話要住就可以住,係要等位呀,另外批咗比一星期三小時半上門 home helper, 因為要識粵語,所以又係要等囉!

      Delete
  6. 自己返左屋企?好危險喎!
    大老爺都留唔住呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢幻想一啲時情,話大老爺出賣佢,嬲咗大老爺呀

      Delete
  7. Or有冇傭人可以stay o係佢度??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無咁嘅財力請人24小時睇實佢!

      Delete
  8. 佢習慣一個人住?以前都係咁嘅?

    ReplyDelete
  9. 師傅,唔好難過吧!好多老人家都有网想症
    一係說家人害佢
    一陣就話屋企人偷佢錢
    你奶奶好好了無郁手打人
    如果真係無辦法
    只可考慮去老人院
    等專人 take care......老三

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都有考慮老人院,但奶奶唔識英文,點構通?

      Delete
  10. 你奶奶當然唔會入老人院啦, 我婆婆都有這個症,都攪左好耐先勸得佢掂,當時我地成屋人都速手無策呀。

    ReplyDelete
  11. 好彩仲記得你電話,腦退化症不能忽視,我家也有一個

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望自己老咗唔會咁

      Delete
    2. 現在行得食得就去玩多D,做自已喜歡的事,
      我吾捨得送佢去老人院,香港D老人院水平嫲嫲,
      自已照顧真系好困身,好似湊BB不過系超大碼
      祝你早日安排順利

      Delete
  12. 話好險呀!你奶奶真系唔可以自己住呀! 太危險了! 可以送她入老人院嗎? 這真系辛苦你了!

    ReplyDelete
  13. 佢唔識英語, 送佢去老人院佢會更孤單, 更加自閉!

    ReplyDelete
  14. 咁真係好危險呀! 我奶奶都係唔肯搬嚟同我哋住, 話怕麻煩我哋喎, 後尾無辦法, 請個工人照顧佢, 不過你嗰邊又無得請工人.

    ReplyDelete
  15. 好彩妳奶奶仲識得打電話俾妳哋求救咋!會唔會請個工人好少少呢?

    ReplyDelete
  16. 老人家有腦退化症仲獨居, 好危險!

    ReplyDelete
  17. 今次好彩﹗不過你o個邊搵間識講中文既老人院好似好困難?.... 咁佢會唔會想搬返去香港或者鄉下養老呀?

    ReplyDelete