Sunday, April 27, 2014

蠔油炆雞


繼續清埋雪櫃啲舊貨,

仲有三隻大雞髀,

攞埋出嚟食埋佢,

咁明天又可以去入重貨!


材料:
大雞髀3隻斬件
雲耳浸軟
薑片
蒜頭3粒切片
葱段

調味料:
蠔油1.5 湯匙
老抽1茶匙
生抽半湯匙
糖 1 茶匙
酒 2 湯匙
水 1/.4 杯



做法:
燒紅鑊, 下油, 爆香薑, 葱, 蒜


 雞仲用鹽, 酒, 油略醃,
落鑊爆香


加入雲耳兜勻, 加入調味料, 上蓋, 慢火炇煮 15 分鐘即成




17 comments:

  1. 我都要開始清埋雪櫃啲舊貨,因為仲有兩個月就返香港過暑假喇!

    ReplyDelete
  2. 仲有兩個月,大把時間

    ReplyDelete
  3. 最近我都多左買急凍肉類,方便唔使日日買鎹。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我買嘅係新鮮肉,分開一包㫐送入冷宮

      Delete
  4. 有時真係覺得中國人嘅蠔油係偉大嘅醬汁!! 煮咩都好好味!!!

    ReplyDelete
  5. 我每次煮雞脾都係原隻食。我好驚斬開D骨!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我斬完雞要用手摸過,將啲碎骨拎走

      Delete
  6. 我都好鍾意食蠔油炆雞, 好有家庭風味.

    ReplyDelete
  7. 蠔油炆雞好味呀, 我諗加埋冬菇就更美味.

    ReplyDelete