Wednesday, April 23, 2014

孜然雞翼



無食過香港出名嘅土匪雞翼,

見肥媽整要油炸,

大家都知我最怕炸野,

梗係改為焗啦!

淨用孜然粉我覺得欠咗啲味,

咁又加咗其他調味料!


材料:
雞全翼 10 隻, 切開


調味料:
孜然粉1茶匙
芫荽子粉1茶匙
蒜粉1茶匙
辣椒粉半茶匙
酒1湯匙
生抽1湯匙
鹽半茶
糖半茶匙
生粉3湯匙後下


做法:
雞翼用調味料醃起碼2小時
臨煮前用生粉拌勻
入預熱 200C 焗爐每面焗 10 分鐘即成


24 comments:

  1. 哦...脆波波...配啤酒應該會很棒哦....

    ReplyDelete
  2. 焗仲好啦,將啲油逼晒出嚟。

    ReplyDelete
  3. 正正𢯊起心肝要減肥!師父就煮這令人無法抗拒既雞翼!點算好?

    ReplyDelete
  4. 我從未試過呢款雞翼!

    ReplyDelete
  5. 我都最怕炸嘢,早排炸完 doughnut 同 "千頌伊" 炸雞之後,有排善後!!

    ReplyDelete
  6. 加d小茴香粉丫。會再正d

    ReplyDelete
  7. 我都最怕油炸,不過最近成日想食炸雞翼。

    ReplyDelete
  8. 炸和焗,兩樣我都啱呀!

    ReplyDelete