Friday, March 21, 2014

蘑菇肉醬意粉


嘻嘻!

偷懶唔煮飯,

煮意粉食,

快, 靚, 正!

材料:
意粉1包
碎牛肉 500g
蘑菇六隻切片
洋葱1隻切粒
蒜頭2粒剁蓉
 basil 碎
意粉酱1樽


做法:
意粉依包装指示煮腍, 瀝乾水份, 待用
煮意粉同時煮醤汁
燒红鑊, 下油, 爆香洋葱, 蒜蓉
下肉碎兜炒至熟,
加入蘑菇片兜炒片刻,
将意粉醬加水半樽落鑊煮至肉碎腍及汁液濃稠, 鹽, 黑椒粉調味,
将 basil 碎加入拌勻即成



13 comments:

  1. 我要一碟意粉喇,唔該。

    ReplyDelete
  2. 成日覺得澳洲D農作物咩都大過人... D磨菇都大過人!!! @_@
    (可能加上日本咩都細過人... 比較起上來, 我覺得咩都好巨型, 好靚!!)

    ReplyDelete
  3. 呢個偷懶餐我久唔久整架

    ReplyDelete
  4. 肉醬意粉好味架,我都想食。

    ReplyDelete
  5. 我鍾意食肉醬意粉,但係煮得5好。D肉煑得耐還是很硬。

    ReplyDelete
  6. 哈哈,P 姐妳又真係幾偷懶喎,連意粉醬都買現成!

    ReplyDelete
  7. 我懶時都會煮意粉, 但我就會用罐頭蕃茄煮個醬.

    ReplyDelete