Saturday, February 22, 2014

炒土豆絲


買咗一大袋薯仔,

用咗啲要嚟炆餸,

醒起隔離屋時常炒土豆絲,

咁我又想試下,

炒土豆絲真係打斧頭餸,

兩大隻薯仔就炒出一大碟,

炒土豆絲一定要炒得爽脆先好食,

唔好炒得過腍呀!



薯仔 2-3 隻 去皮切絲
薑兩片切絲
葱一條切段
青椒一隻切絲( 隔離屋比嘅新彊椒 )

做法﹔
將薯仔浸清水去除殿粉質, 期間要換清水數次, 取出, 瀝乾水份
燒熱鑊, 下油, 爆香薑絲, 葱段, 青椒絲
將薯絲加入, 用大火炒至薯絲熟,( 变透明)
加入鹽 3/4 茶匙, 白醋 2 茶匙, 兜炒片刻即可上碟

18 comments:

  1. 要不要係途中加水煮下呢?

    ReplyDelete
  2. 搵日炒俾大魔怪食先得。

    ReplyDelete
  3. 我都唔知幾時先係熟,炒過一次唔玩lu.

    ReplyDelete
  4. 煮呢個餸真係慳番唔少。

    ReplyDelete
  5. 真係風味餸...新疆椒...哈.哈.哈

    ReplyDelete
  6. 記得好耐之前喺大陸一間食地道新疆菜小店食過炒薯絲,佢有加到辣椒乾炒,好好食,我自己都試過炒,不過就加埋孜然粉,仲香口呀!

    ReplyDelete
  7. 我成日驚佢唔熟... 請問你炒左幾分鐘左右?

    ReplyDelete
  8. 我炒過加小小咸酸菜絲更加惹味!!

    ReplyDelete
  9. 我啲大陸朋友成日話炒土豆絲, 我好想試, 但又驚抄得太腍, 所以仲未試過.

    ReplyDelete