Monday, February 17, 2014

芝士粟米雞蓉吞拿魚焗螺絲粉


執開廚櫃,

發覺我買咗好多忌廉粟米湯,

其實我好少煮罐頭湯,

買嚟都係煮餸用!



材料﹕
螺絲粉一包
粟米湯一罐
粟米粒一罐
红甜椒半隻切粒
吞拿魚一罐
新鮮 basil 碎 2 湯匙
芝士碎 1 杯

做法﹕
螺絲粉依包裝指示煮腍, 瀝乾水份
將粟米湯加水一罐煮滚, 加入其餘材料拌勻
鹽調味
將螺絲粉放入焗盆
入预熱 200c 焗爐焗 20 分鐘至芝士溶及金黄即成






28 comments:

  1. 我屋企都一定有幾罐粟米蓉同粟米粒看門口,粟米蓉滾湯或煮餸;粟米粒就整沙律。

    ReplyDelete
  2. 我反而好鍾意飲罐頭湯,雖然唔健康。。。

    ReplyDelete
  3. 我買罐頭湯又係用黎煮野多架

    ReplyDelete
  4. 我實有幾罐罐頭湯看門口架!

    ReplyDelete
  5. 呢個罐頭湯煮野好好味。

    ReplyDelete
  6. 忌廉粟米湯呢類我度全部冇得賣

    ReplyDelete
  7. 我都會入定存貨,煲湯煮餸都會用㗎!

    ReplyDelete
  8. 罐頭粟米湯我都鍾意飲架。

    ReplyDelete
  9. 我都鍾意罐頭粟米湯, 屋企實有幾罐看門口。

    ReplyDelete
  10. 廚櫃必備粟米湯 & 粟米粒罐頭

    ReplyDelete
  11. 唔知點解你D新post不會在我的 google十出現,每次要來網絡版才看到和留言

    ReplyDelete
  12. 粟米粒,蓉,兩樣好用,方便.

    ReplyDelete
  13. 面層D芝士...真係無敵!!! 流晒口水!

    ReplyDelete
  14. 我啱食呢個,又偷走先!

    ReplyDelete