Friday, February 14, 2014

南瓜軟餅

   今年元宵節撞上情人節,

中西情人節同一日,

祝各位有個甜甜蜜蜜情人節!




前日劏咗隻南瓜,

用咗 1/3 嚟焗,

剩下咗啲今日煲南瓜雞蓉粥,

仲整埋南瓜軟餅添,

拔!

啲南瓜仲未用哂,

剩咗嗰啲-------------

唔想日日都食南瓜,

點算好呢!









材料:
南瓜肉 300g
糯米粉 200g
糖 50g
油 1 湯匙
紅豆沙適量

做法:
南瓜切片, 蒸或叮至熟, 用叉搓爛成茸
紅豆沙分為20g小圓球
將糯米粉, 油 ,糖, 加入熱 南瓜茸搓成麵糰
(如不能成糰, 可逐少加入適量水份, 至可以搓成柔軟適中嘅麵糰 )
將麵糰分成 40g 小麵糰,
每一麵糰包入一粒豆沙, 搓圓,  按扁,
燒熱鑊, 掃少許油, 将南瓜餅放入, 慢火煎至兩面微黃至熟, 取出待用

26 comments:

  1. woo流晒口水呀!
    祝情人節甜甜蜜蜜!*^O^*

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 大老爺返工,我同表弟婦出去食飯

      Delete
  3. 阿女好鍾意食南瓜軟餅㗎,等佢考完試試下整~~~

    ReplyDelete
  4. 情人節及元宵快樂!
    我都有呢個問題呀,南瓜一大個真係要食好多餐架,
    我會批皮切件入冰格,延長佢嘅壽命

    ReplyDelete
  5. 煮熟後壓爛成蓉再放冰格保存!

    我先過原件放入冰格原來係唔得㗎,解凍後變成好似海綿咁軟身,可以榨出汁,texture 完全改變哂!

    ReplyDelete
  6. 我者覺得唔可以放入冰格

    ReplyDelete
  7. 我都想試下, 呢個放耐咗會唔會變硬架? 第日整俾呀女帶返學開party都好.

    ReplyDelete
  8. 超想食呀. 放工去揾豆沙, 今晚就整嚟食.

    ReplyDelete
  9. 南瓜軟餅我愛呀~~整件黎食下吖

    ReplyDelete