Monday, November 18, 2013

2013高雄墾丁自由行之旅 : 高雄 Day 1 ( part 2 )


11-11-2013

遊完佛光山,

司機就車我地去蓮池潭,











天主教玫瑰聖母堂,

建於请咸豐年間,

是台灣第一座天主教堂





 跟著就去打狗英國領事舘,


循著"之"字台階拾級而上


 只可惜撞啱每三個星期一之休館日, 

唔可以入內參觀!


  西子灣





 跟著就回酒店,

Check in 後我地就去六合夜市,

我地間酒店就在美麗島捷運站6号出口附近,

而六合夜市就在 11 号出口,

所以我地就行落美麗島捷運站,

嚟美麗島捷運站當然要去欣賞 " 光之芎頂 "


六合夜市 


















其實大老爺呢晚唔想去夜市掃街,

佢係想揾間好啲嘅餐廳同我慶祝生日,

但係人生路不熟,

一路行都唔見有高格調嘅餐廳,

只好掃街得半飽,

再返酒店嘅頂樓西餐廳食消夜,

叫咗2客德國豬手分嚟食!





No comments:

Post a Comment