Tuesday, October 1, 2013

2013巴爾龫半島東歐之旅 : Trogir, Spilt



29-9-2013

Trogir, Split


呢日離開十六湖,

未夠八點我地已經出車前往 Split,

呢日天氣唔好,

大霧有雨!

好在前往 Split 途中天氣好轉!







由十六湖前往 Split 需要 3小時15分為,

Trogir 就成為我地嘅中途站.




進入古城




喺呢度食雪糕真係平,

又忍唔住口嘞!




食完雪糕又見 好多人排隊買麵包,

平, 靚, 正,

我地又買嚟食,

哈 !

食完已經飽飽,

慳番餐晏仔!





















 去到 Split, check in 民宿後,

我地就歩行前往碼頭!










戴克里先宮 Diocletian's Palace









見到又食,  又啲似沙翁




開始落出雨,揾地方食晚鈑

旅遊區又係貴咗啲!


海鮮湯

 Yummy 嘅豬柳


我嘅三文魚


大老爺嘅魚柳


呢餐 Kn 366

No comments:

Post a Comment