Sunday, September 29, 2013

2013 巴爾幹半島東歐之旅 : Zagreb to Plitvice lake


26-9-2013

大老爺買早餐回來話街口有市集,

行市集我有興趣喎,

拿拿林食完早餐我同 Yummy 就落街行啦!








行到夠鐘又買足夠水果,

我地就回歸 check out,

坐的士去租車公司 uni-rent 取車開始我地嘅自駕遊.



途經 Karlovac, 兜入去睇古堡

Stari Grad Dubovac


去到 Plitvice Lake (16湖 ) 民居 check in 後先知到全區大停電,

要到 7pm 先至有番電,

等有番電我地就去開餐啦,

呢餐比噚晚嗰餐貴得多,

無法啦,

旅遊區係貴啲架啦


Yummy 嘅俄羅斯牛肉飯
$ kn 140


我同大老爺都食當地嘅湖魚

$ kn65










No comments:

Post a Comment